Generalforsamling 2020

Generalforsamling for SLM Oslo ble utsatt til torsdag 25. juni 2020 kl 20:00 grunnet den pågående korona-situasjonen.

Styret har valgt å arrangere generalforsamlingen digitalt i år. Ut over de tidligere utsendte sakspapirene har det blitt laget et revidert budsjett. Dere finner dette i sakspapriene under.

Det er kun medlemmer som har betalt medlemskap for 2019 og/eller 2020 som har anledning til å melde seg på via en lenke sendt på epost.
Dersom du ikke har mottatt denne eposten med påmeldingslenke, kontakt medlemsansvarlig på medlem@slmoslo.no for å oppdatere epost adresse og motta påmeldingslenke. Husk å oppgi medlemsnummer.

Vi vil benytte Zoom som konferansesystem. Dere kan laste ned en klient her: https://zoom.us/download

På torsdag den 25. juni vil videokonferansen starter ca 19:30, mens møtet vil starte klokken 20:00. Til å starte med vil Marius orientere om klubbens situasjon under korona-nedstengningen, før vi starter på det formelle møtet. Det er begrenset med tid til denne orienteringen, så eventuelle sørsmål dere ønkser svar på må komme på forhånd eller sendes til styret i etterkant av møtet.

Her finner du innkallingen til generalforsamling 2020.